Inskick 2017-06-25T17:10:48+00:00

Om du inte bor nära någon av våra servicebutiker kan du skicka in din produkt till vår centrala verkstad för reparation eller service.

Du får ett meddelande via E-mail eller SMS om att din produkt har ankommit och vilket serviceordernummer produkten har tilldelats.
Den beställda tjänsten utförs så snart som möjligt beroende på aktuell beläggning, men normalt har vi inga långa väntetider.
Vi kontaktar dig så snart din produkt är klar för returnering.

Vi lämnar tre månaders garanti på utfört arbete och inmonterade delar.

I tjänsten ingår:

  • Uppackning och registrering
  • Felsökning
  • Byte av reservdel eller annan åtgärd
  • Funktionstest
  • Rengöring
  • Paketering
  • Meddelande till kund via SMS, E-mail eller telefon
  • Returfrakt via DHL

Vad kostar tjänsten?

Sök upp din modell och tjänst på Reparation & Service
Reservdelar ingår i det fasta priset.
Kostnad för returfrakt tillkommer.

Så här beställer du tjänsten

Gå vidare till länken Skicka in telefon